دنيا
درهم و برهم
 
 
یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:گالري عكس بازيگران , :: 12:30 ::  نويسنده : m

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 



پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 18:41 ::  نويسنده : m

«علی صادقی» با ایفای نقشی متفاوت در «آدم آهنی» به‌كارگردانی رحیم بهبودی‌فر جلوی دوربین این فیلم رفت.
 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری «آدم آهنی» اواخر هفته گذشته (چهارشنبه 16 شهریورماه) در لوكیشن خیابان گلابدره منطقه دربند كلید خورد وگروه تا اواسط هفته جاری در این محل مستقر خواهند بود.
بنا بر این گزارش، این فیلم در ژانر كودك و با فضایی تخیلی و كمدی تولید می‌شود و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای وسیع و خاصی در آن بهره گرفته می‌شود و با هدف آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای و آگاه‌سازی درباره عواقب این گونه سرگرمی‌ها تولید می‌شود .

 
 
 

 


ادامه مطلب ...


پوریا پورسرخ، دانیال عبادی، میلاد کیمرام و مهدی ماهانی از جمله هنرمندانی بودند که برای کنسرت احسان حق‌شناس به اریکه ایرانیان رفتند.
احسان حق شناس خواننده آلبوم «تیک تیک» ۱۰ شهریوماه برای اولین بار در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت. به نقل از موسیقی ما این کنسرت با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

حق‌شناس در این کنسرت ۱۴ قطعه را برای حضار اجرا کرد که از آن جمله می‌توان به «تیک تیک»، «احساس تو»، «هوا گرمه (دوبار)»، «ای وای قلبم» (دوبار) ، «تا دریا»، «منو ببخش»، «تقدیر» و …اشاره کرد.

نوازندگان گروه عبارت بودند از احسان شفیعی (پرکاشن)، امین آرمین (فلوت)، میلاد فاضلی (کیبورد)، رامین مظاهری (گیتار اسپانیش)، آرمین شریف پور (درامز)، سعید حسن زاده (سرپرست گروه و گیتار بیس) و شروین موسی( گیتار الکتریک).
دانیال عبادی که سابقه بازی در آثاری همچون «غیر منتظره» و «یکی از ما دو نفر» را دارد، از جمله میهمانان این کنسرت بود.

حضور پوریا پورسرخ و میلاد کی‌مرام در کنسرت حق شناس از جمله حاشیه‌های مربوط به این کنسرت بود.

سیاوش خیرابی دیگر بازیگری بود که در این کنسرت حاضر شده بود.



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:دکوراسیون منزل, :: 11:53 ::  نويسنده : m

 

 5 نکته درباره ي دکوراسيون يک خانه

 

1 ـ در اين تصوير ، مبلمان استيل که به رنگ چوب روشن است ، براي فضاي سالن پذيرايي در نظر گرفته شده و در فضاي مجاور براي ايجاد فضايي صميمي و روستيک دو صندلي به سبک تونه ( ميشل تونه نجار فرانسوي اوايل قرن 19 است ، او از چوب خميده در ساخت کاناپه و صندلي استفاده مي کرد ) که از چوب خميده بامبو ساخته شده اند ، قرار گرفته است .
2 ـ پرده هايي که در اين خانه به کار رفته است ، از ترکيب دو مدل پارچه استفاده شده که به ترتيب ، ظرافت بافت آنها کمتر مي شود . پرده قسمت زيرين که يک سره کار شده است ، قابليت بسته و يا باز بودن را دارد .
3 ـ والان هاي پرده به صورت بادکنکي دکور شده اند و از همان جنس پرده تافته طرح دار هستند . حرير نازک به رنگ روشن به دليل استفاده از منبع نور طبيعي روز و همچنين هماهنگي رنگ آن با رنگ زمينه خانه و تافته قهوه اي رنگ به دليل ايجاد تضاد رنگي بين پرده ها و نمايان شدن بيشتر دکور پرده ها و همچنين هماهنگي آن با رنگ هاي تيره اي که در خانه به کار رفته است ، انتخاب شده است .
4 ـ همان طور که در اين تصوير مي بينيد استفاده از زرافه چوبي بلند که کار دست و ساخت تايلند است و در پشت صندلي هاي تونه قرار گرفته است ، تاکيدي بر فضاي راحت و روستيک اين قسمت از خانه دارد . همچنين هماهنگي رنگ مجسمه ، صندلي ها ، پرده و قاب عکس روي ديوار باعث پديدار شدن فضايي آرام ، زيبا و بدون هيچ پرش بصري شده است .
5 ـ استفاده از شياري متقارن در دو طرف شومينه ، فضايي منظم را خلق کرده است . با استفاده از وسايل جفت مي توانيد اتاق هايي با نظم و تقارن چشم نوازي به دست آوريد .
منبع: روزنامه سلامت - شماره 225
 



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خواص مواد, :: 11:50 ::  نويسنده : m
معجزه بسته‌بندی مواد غذایی در طبیعت است؛ یک بسته دربسته از دانه‌های رنگی، از قرمز یاقوتی تا سفید مرواریدی و پرآب که کنار هم با لایه محافظ سفیدی نشسته‌اند.
 


 

انار معجزه بسته‌بندی مواد غذایی در طبیعت است؛ یک بسته دربسته از دانه‌های رنگی، از قرمز یاقوتی تا سفید مرواریدی و پرآب که کنار هم با لایه محافظ سفیدی نشسته‌اند.

 شاعر، همین قدر حوصله کرده که بگوید صد دانه یاقوت آنجاست اما یک انار خیلی بیشتر از این حرف‌ها دانه دارد که با نظم و ترتیب یکجا نشسته‌اند.

می‌گویند قدمت این میوه، به 4 هزار سال قبل برمی‌گردد؛ میوه‌ای که سوغات ایرانی‌ها بوده و از اینجا، به هند و سپس به آفریقای شمالی، چین، اروپا و آمریکا رفته؛ در سوره الرحمن قرآن کریم- آنجا که وصف بهشت و میوه‌های بهشتی آمده- از انار هم نام برده‌اند؛یک میوه خوش‌آب و رنگ شفابخش که انگار، هر دانه‌اش دوای دردی است.

شاید به همین خاطر بعضی‌ها اعتقاد داشتند که در میان دانه‌های انار، حتما یک دانه بهشتی  است و اگر روز جمعه یک انار کامل را طوری بخورند که حتی یک دانه‌اش هم زمین نیفتد، آن دانه از بهشت‌آمده را خورده‌اند. واژه‌های انار، هنار و نار، از القاب پارسی است.

نگلیسی زبان‌ها اما انار را از روی معادل یونانی‌اش به معنی «سیب پرهسته» ترجمه کرده‌اند. ایران بیشترین تولید و صادرات انار را در دنیا دارد. دانستن راز و رمز انار و قلق‌های خرید و مصرف آن برای هر ایرانی یک ضرورت است.

وقتی انار را نمی‌خورند / به رنگ انار
انار فقط یک میوه خوشمزه و خوش‌ترکیب نیست؛ قدیمی‌ها از پوست انار و درخت آن و برگ و ریشه‌اش استفاده‌ها می‌کرده‌اند. الان هم عطاری‌ها کلی با آنها نسخه می‌پیچند.
* آب انار به عنوان یک رنگ طبیعی (که اتفاقا اسم رنگ اناری است) برای الیاف غیر سنتتیک (غیرگیاهی) به کار می‌آید.

* قدیمی‌ها از پوست، شاخه، ریشه، گل و برگ درخت و پوست خود انار در صنایع دباغی، چرم‌سازی و رنگرزی نخ، پشم و پارچه استفاده می‌کرده‌اند.

* روایت است که قوم یهود از پوست انار، رنگ قهوه‌ای تیره یا سوخته می‌گرفته و از آن در رنگرزی و ساخت مرکب استفاده می‌کرده‌اند.

* پوست انار نرسیده هم از مواد اولیه دباغ‌ها بوده است.

وقتی انار را می‌خورند / به طعم و قوت انار
انار فقط یک میوه خوش‌آب و رنگ نیست. توی قوطی یک انار متوسط تا 40 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین c وجود دارد.

معمولا 52 درصد وزن کل ایــن میــوه را  دانه‌هـــای آن تشکیل می‌دهند؛ دانه‌هایی که 100 گرم آنها، شامل این میزان مواد غذایی و انرژی است:

انرژی 38 کالری آب 82 گرم
پروتئین 0.4 گرم چربی 0.3گرم
نشاسته 10 گرم کلسیم 4 میلی‌گرم
سدیم 3 میلی گرم پتاسیم 260 میلی‌گرم
آهن 0.5میلی‌گرم کلسترول صفر
ویتامین B1 0.2میلی‌گرم ویتامین B2 0.03 میلی‌گرم
ویتامین B3 0.02 میلی‌گرم ویتامین C 4 میلی‌گرم

* آب انار، خاصیت میکروب‌کشی و ضدعفونی‌کنندگی دارد.

* انار برای سلامت قلب و عروق، جلوگیری از تصلب شریان‌ها و بروز سکته، پیری زودرس، آلزایمر و سرطان پروستات به کار می‌آید.

* انار خودش کلسترول که ندارد هیچ، کلسترول‌های بد را هم از خون می‌گیرد.

* مفیدترین ماده «چای سبز» یعنی «آنتی اکسیدان» در انار 3 برابر بیشتر وجود دارد.

* اگر دائم عطش دارید و بدنتان گر می‌گیرد، مصرف انار به عنوان برطرف‌کننده عطش و خنک‌کننده برایتان مفید است.

* انار به‌عنوان یک میوه اشتهاآور، می‌تواند پیش‌غذای خوبی باشد.

* آنهایی که کم‌خونی دارند، کبد و کلیه‌هایشان ضعیف بوده و ترشح صفرایشان هم کم است، انار دوای دردشان است.

* آب انار شیرین برای بیماری‌های مجاری ادرار مفید است؛ ضمن اینکه انار، در درمان اسهال، آرتریت، زردی و بواسیر هم به کار می‌رود.

* می‌گویند برای گلودرد و زخم‌گلو، جوشانده پوست انار معجزه می‌کند. خیلی‌ها هم اناری را که با حرارت کم زیر خاکستر یا در فر پخته شود، بهترین مرهم سینه‌های دردناک می‌دانند.

 آب انار ترش و شیرین (ملس)، فشار خون را پایین می‌آورد.

* انار به دلایل زیادی از جمله داشتن آهن، خون‌ساز به شمار می‌آید؛ به همین دلیل، بهترین زمان برای مصرف آن، صبح‌ها قبل از صبحانه است؛ البته به شرطی که بعد از آن صبحانه هم بخورید وگرنه اوضاع معده را به هم می‌ریزد.

* با همه این مزایا، کسانی که با مشکل یبوست دست به گریبان هستند، نباید زیاد انار بخورند.

* انار میوه سردی است. اگر سردمزاج‌هستید، بعد از خوردن انار، کمی آب جوش و نبات بخورید.

* کسانی هم که معمولا معده‌شان نفخ می‌کند، باید مصرف انار را محدود کنند؛ ضمن اینکه زیاده‌روی در مصرف انار ترش، زخم معده به دنبال دارد.

* یکی از سالم‌ترین غذاهایی که می‌شود در پاییز و زمستان خورد، ترید آب‌انار است. چیزی شبیه آب‌دوغ خیار تابستان با خاصیت‌های بسیار.  برای این غذا آب انار شیرین یا ملس بسیار مناسب است. خیار را در آب انار رنده کنید و به همراه نعنا خشک و نان خرد شده میل کنید. البته در صورت تمایل پیاز همراه خوبی برای این غذاست. جالب است بدانید این غذا یکی از خوراک‌های مورد علاقه مردم استان‌های جنوبی ایران است.

باز هم درباره انار

انار 2 شباهت عمده به هندوانه دارد؛ داخل هر دو معمولا قرمز و گاهی سفید است، ضمن اینکه تا بازشان نکنی، رنگ و طعم داخلشان را نمی‌شود فهمید. معمولا انار، میوه ارزانی نیست؛ به‌ویژه که نوع مرغوب و درشتش برای مهمانی اصلا باصرفه نیست.
خرید انار خوب، نیاز به آگاهی از ویژگی انارهای معروف و نکته‌های ویژه‌ای دارد. می‌گویند در ایران بیش از 740 نوع انار وجود دارد اما «شهسوار دانه قرمز، میخوش، شیرین ساوه، آلک ساوه، ملس اصفهانی دانه قرمز، شیشه کپ خراسان و قجاق قم» از انواع معروف انار ایرانی‌اند. هنگام خرید، به غیر از اسم و رسم انار باید ببینید آیا انار، نسبت به جثه‌اش سنگین است یا نه؛ این نکته به همراه پوست صاف و شفاف، نازک و بدون ترک، می‌تواند نشانه مرغوبیت انار باشد.

انار خفر شیراز

نماد انارهای سفید و شیرین است. کمی ارزان‌تر از بقیه است چون ظاهرا خون آنها قرمزتر از این یکی است! اما خاصیت انار سفید بیشتر است؛ امگا 3، امگا 6 و مواد غذایی بیشتری دارد و اتفاقا در کشورهای اروپایی، گران‌تر از نوع دانه قرمز آن است.

انار ساوه

انار ساوه معروف است. شاید به 3 دلیل؛ شیرینی، پوست نازکی و ماندگاری طولانی.

انار فیروزکوه

این انار دانه درشت است و آبدار؛ پوست مقاومی در برابر ضربه داشته و ترکیدگی کمی هم دارد. مزه‌اش ملس (ترش و شیرین) است و قابلیت ماندگاری بالایی دارد و بهترین نوع انار برای کسانی است که مبتلا به فشار خون یا غلظت خون هستند.

انار نیزار قم

این انار دیررس و دانه درشت است با طعم ملس و پوستی نازک که کمتر می‌شود روی آن ترکیدگی دید.
اما ویژگی مهم آن این است که در برابر اغلب آفت‌ها مخصوصا کرم گلوگاه مقاوم است و همین باعث ماندگاری طولانی آن می‌شود. برای آنها که انار را مثل پیاز و سیب‌زمینی زیاد می‌خرند و یکجا – حتی تا بهار – نگه می‌دارند، این نوع بهترین انتخاب است.

انار فردوس خراسان

زیاد قیافه ندارد اما در عوض به جای 6/16 درصد قند، 2 درصد بیشتر – یعنی 6/18 درصد–  قند مفید دارد.
مواد «فنولیک» این انار هم آن‌قدر هست که بتواند مسمومیت کبد را درمان کند اما شاید مهم‌تر از همه اینها، قابلیت ماندگاری آن است؛ انار فردوس را تا 3 ماه می‌شود سالم نگه داشت.

انار سیاه

انار سیاه را کمتر دیده‌اید. بیشتر از آنکه توی جعبه میوه‌فروش‌ها باشد، توی قوطی عطاری‌ها پیدا می‌شود چون خاصیت درمانی زیادی دارد. «زردی، اسهال و سیاه سرفه» اصلی‌ترین بیماری‌هایی است که دوایشان انار سیاه  است.
این  انار، دانه درشت و شیرین است، با پوستی متوسط که ترکیدگی زیادی دارد. زودرس است و البته در برابر کرم گلوگاه مقاوم. این انار معمولا به محض رسیدن، روی همان شاخه ترک می‌خورد و غیر از خاصیت‌های درمانی، جان می‌دهد برای عکس‌گرفتن.

انار آقا محمدعلی گلوبسته

این انار با اسم طولانی جالبش، دانه‌های درشت و شیرینی دارد که زیر یک پوست ضخیم دسته به دسته نشسته‌اند.
ترکیدگی پوست این انار کم است و مقاومت خوبی در برابر کرم گلوگاه دارد. معمولا هم آفتاب‌سوخته و زودرس است.

انار شیرین یزدی

این انار مثل لهجه خود یزدی‌ها شیرین است. دانه درشت است و معمولا سفید تا صورتی کم‌رنگ و رو.
کرم گلوگاه برای نفوذ در این انار مشکل دارد. انار شیرین یزدی را با پوست نازکش کمتر همراه  این کرم می‌بینیم. اما پوست این میوه یزدی حسابی ترک می‌خورد و ماندگاری بسیار کوتاهی دارد.

قجاق گلوبسته و گلوبلند

اینها آخر انارهای ترش و شیرین و به اصطلاح ملس دانه‌درشت‌اند؛ با پوستی نازک که معمولا ترک‌خوردگی ندارد. مهم‌تر اینکه نسبت به کرم گلوگاه مقاومند و پوستشان آفتاب‌سوخته نمی‌شود. انارهای قجاق را آخر پاییز می‌شمارند چون نسبت به بقیه دیررس به حساب می‌آیند.

 
 


پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:گالري عكس بازيگران , :: 12:12 ::  نويسنده : m

امروز چند تا عكس از بازيگران در جشن دنياي تصوير كه در مردادماه برگزار شده براتون گذاشتم،اگه از عكس ها خوشتون اومد حتما برام نظر بذاريد.

کتایون ریاحی,بهنوش طباطبایی,لاله اسکندری

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 02 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

نسرین مقانلو و همسرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 06 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید حامد بهداد

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 07 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید رضا رویگری

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 08 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید شیلا خداداد

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 10 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

بازیگران قهوه تلخ

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 13 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

حسام نواب صفوی و مهناز افشار

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 14 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

جدیدترین عکس پرستو صالحی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 17 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مارال فرجاد,مونا فرجاد

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 20 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مریلا زارعی,پندار اکبری,عبدالرضا اکبری

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 26 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

جواد عزتی و همسرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 29 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

نرگس محمدي و مادرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 30 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 36 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

شیلا خداداد و همسرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 37 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید رویا نونهالی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 44 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس حسام نواب صفوی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 47 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مصطفی زمانی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 54 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

 



یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 12:17 ::  نويسنده : m

عکس های منتخب روز 7 شهریور www.TAFRIHI.com



یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:اگه مي ترسي نگاه نكن, :: 12:8 ::  نويسنده : m

دوستاي عزيز سلام .امروز براتون يك موضوع جديد اضافه كردم اگه دوست داشتين كه اين موضوع هم باشه حتما نظر بذاريد و حتي برعكس.در ضمن عكس امروز رو در ادامه مطلب ببينيد حتما نظر بديد. ممنون



ادامه مطلب ...


یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 12:2 ::  نويسنده : m

امروز براتون چندتا عكس جالب دارم حتما ببينيد

عکس های منتخب روز12 شهریور www.TAFRIHI.com

عکس های منتخب روز12 شهریور www.TAFRIHI.com



ادامه مطلب ...


یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:جملات زيبا, :: 11:56 ::  نويسنده : m

دل آن چيزي است كه

هنگام شكستن شعله مي گيرد

و آتش آن غم هاي يخ بسته درون را ذوب مي كند...

            *********

اكنون نوبت چشم است

كه مثل ابر

غار غم و غصه را

بسان قطره هاي اشك روان سازد

تا اين دل شكسته آرام گيرد.

 



یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:غذاها, :: 11:52 ::  نويسنده : m

 

 

مواد لازم

گوشت چرخ كرده 300 گرم
فلفل دلمه اي 1 عدد
پياز خرد شده 1 عدد
روغن 2 قاشق غذاخوري
رب گوجه فرنگي 2 قاشق غذاخوري
آويشن 1 قاشق مربا خوري
پنير پيتزا 500 گرم
نمك و فلفل به ميزان لازم
كره 50 گرم
آرد 2 قاشق غذا خوري
شير سرد 3 پيمانه
خامه 50 گرم در صورت دلخواه
سس سفيد رقيق 3 پيمانه
ورق لازانيا 6 تا 8 ورق
قارچ اسلايس شده 200 گرم

 

طرز تهيه :

پياز خرد شده را با روغن سرخ كنيد و بعد گوشت را اضافه كنيد و سرخ كنيد و بعد قارچ و فلفل دلمه اي را اضافه كنيد و كمي تفت دهيد . 2 قاشق رب را اضافه كنيد و بعد هم نمك و فلفل و آويش را اضافه كنيد و مرتب هم بزنيد تا قبل از اينكه غليظ شود از روي حرارت برداريد و اگر دوست داشتيد خامه را در اين مرحله اضافه كنيد . ورق لازانيا را به مدت 10 ثانيه داخل آب جوش قرار دهيد بعد آب جوش قابلمه را خالي كنيد و آب سرد روي لازانيا ها بريزيد و بعد استفاده كنيد . كف پيركس را خوب چرب كنيد و كمي سس سفيد بريزيد بعد ورق لازانيا را بگذاريد و سس سفيد و كمي پنير پيتزا و بعد مايه گوشت را روي آن ريخته سس سفيد و پنير پيتزا و بعد ورق لازانيا قرار داده وسس سفيد و بعد پنير فراوان روي آن بريزيد.پيركس آماده را در فر با حرارت 200 درجه سانتي گراد به مدت يك ساعت قرار دهيد.



یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:دسر, :: 11:49 ::  نويسنده : m

 

مواد لازم

مربای پوست پرتقال 125 گرم

 آّب پرتقال 2 قاشق چاي خوري

 شکلات سیاه آب شده 150 گرم

 کیک شکلاتی خرد شده   150 گرم

 پودر کاکائو به میزان لازم برای تزئین

 

طرز تهيه:

مربای پوست پرتقال و آب پرتقال رابا هم مخلوط کنید شکلات آب شده و کیک خرد شده را با هم مخلوط کرده با مواد قبلی ترکیب کنید و در یخچال بگذارید تا فرم بگیرد سپس از مواد به انداره یک قاشق چایخوری برداشته و در دست گرد کنید داخل سینی بچینید مجدداً در یخچال به مدت تقریباً 4 ساعت قرار دهید و قبل از وصل کردن خلال چوبی در پودر کاکائو بغلطانید.



یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:شيريني ها, :: 11:44 ::  نويسنده : m

مواد لازم

كرم پاتيسير: 5/1 ليوان
كيك اسفنجي: 2 عدد تخم مرغي - 4 عدد كاكائويي
خلال پسته: به مقدار لازم
 شكلات رنده شده: 3 قاشق غذاخوري
ميوه هاي تزئيني: به مقدار لازم

مواد لازم براي تهيه كرم پاتيسير:

آرد :2 قاشق غذاخوري
زرده تخم مرغ :2عدد
وانيل شكري: به ميزان لازم
شير: 1 ليوان
شكر: 4 قاشق غذاخوري


 

طرز تهيه:

ابتدا كيك ها را به صورت 3 نوار گرد برش مي دهيم از يزرگ تا كوچك . سپس نوارها را يكي در ميان داخل هم قرار مي دهيم تا يكي سفيد و يكي قهوه اي باشد و بين هر طبقه پاتيسير مي ماليم سپس رديف دوم را بر عكس رديف اول از نظر رنگها قرار مي دهيم و تا بالاي طبقه چهارم اين كار را تكرار مي كنيم وقتي همه طبقه ها روي هم قرار گرفته لايه آخر را كرم نمي ماليم بلكه با خامه فرم گرفته اطرافش را تزئين كرده وسط كيك را با شكلات رنده شده به شكل ستاره در مي آوريم و با ميوه تزئيني و خلال پسته تزئين مي كنيم. براي تهيه كرم پاتيسير شير و آرد و شكر را با هم خوب مخلوط كرده روي حرارت قرار مي دهيم تا غليظ شوند سپس زرده ها را با وانيل جداگانه هم مي زنيم تا تغيير رنگ دهند به كرم اضافه كرده و به مدت 1 دقيقه روي حرارت قرار مي دهيم تا غليظ تر شود سپس آن را سرد كرده و استفاده مي كنيم .



شنبه 5 شهريور 1390برچسب:كاريكاتور, :: 12:38 ::  نويسنده : m

 

 

 

 

 



شنبه 5 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 12:18 ::  نويسنده : m

اين هم يه گل زيبا براي شما دوستان عزيز***



شنبه 5 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 12:16 ::  نويسنده : m

ببين !!!!



شنبه 5 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 12:12 ::  نويسنده : m

به اين ميگن ماشين!!!

به نظر شما چند نفر سوار اين ماشين شدن؟؟؟؟؟



شنبه 5 شهريور 1390برچسب:جملات زيبا, :: 12:8 ::  نويسنده : m

خدايا راهي نمي بينم،آينده پنهان است اما مهم نيست،همين كافيست كه تو راه را مي بيني و من تو را.

 

 

 

 

تا خدا هست دل تنها نيست .اسير لطف خدا باش كه بي خدا زندگي هرگز زيبا نيست

 



شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دسر, :: 12:4 ::  نويسنده : m

 

 

حلوا خرما

 

مواد لازم برای تهیه حلوا خرما

 

خرما  ۵۰۰ گرم   .   آرد  ۲۵۰ گرم   .   روغن  ۲۰۰ گرم

پودر پسته ، پودر نارگیل و مغز گردو خرد شده  ۲ قاشق غذاخوری

دارچین  ۱ قاشق چایخوری

 

طرز تهیه : ابتدا آرد را الک کرده و با روغن در ظرف نچسب میریزیم و روی حرارت قرار میدهیم تا رنگ آرد کمی قهوه ای شود اما خیلی دقت کنید که آرد نسوزد.

سپس خرماهای هسته گرفته شده را له کنید و سپس به آرد اضافه نمایید ، مواد را زیر و رو کنید تا خرما نرم شود ، دارچین را نیز اضافه کنید ، سپس شعله را ملایم نموده و همچنان حلوا را هم بزنید تا کاملاً مخلوط و خمیری شود.

گردوی خرد شده را نیز به خمیر اضافه کنید ، حلوای داغ را در سینی فر به ضخامت یک سانتیمتر پهن کنید و روی آن را صاف نمایید و پس از آن که سرد شد به شکل دلخواه دراورده و روی آن پودر پسته و نارگیل بپاشید و در خارج از یخچال نگهداری کنید.

 

 

 

 

 



نمی خواهم مخاطب «ماه عسل» را پیش بینی كند
 احسان علیخانی، مجری جوان، مسلط، صمیمی و پرتحرك این سال‌های تلویزیون است كه توانسته اجراهایی به‌یاد‌ماندنی داشته باشد.
 علیخانى را سال‏هاست در ایام ماه رمضان در شبكه 3 مى‏بینیم و دقایق پایانى روزه‏هایمان را با او سپرى مى‏كنیم.
برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه‌كنندگی احسان علیخانی با پرداختن به سوژه‌های خاص امسال از شبكه 3 روی آنتن می‌رود.
همان‌طور كه می‌دانید برنامه‏سازى براى این دقایق، به دلایل بسیار به ظرافت احتیاج دارد چرا كه مخاطب قرار است پس از ساعت‏ها روزه‏دارى به تماشای برنامه‌ای بنشیند كه برایش جذاب و دیدنی باشد.
در هر قسمت از برنامه 2 مهمان دعوت می‌شوند و داستان زندگی‌شان را بیان می‌كنند. علیخانی امسال با اجرای خوب و انتخاب مهمانان توانسته بخش زیادی از هموطنان را همراه برنامه ماه عسل كند.
برنامه‌هایی كه به صورت گفت‌وگو محور است، نیاز به پیش تولید دارد؟



ادامه مطلب ...


شنبه 5 شهريور 1390برچسب:متن خنده دار, :: 11:57 ::  نويسنده : m

 گاو ما ما می كرد،
گوسفند بع بع می كرد،
سگ واق واق می كرد،
و همه با هم فریاد می زدند حسنك كجایی؟

شب شده بود اما حسنك به خانه نیامده بود.حسنك مدت های زیادی است كه به خانه نمی آید.
او به شهر رفته و در آنجا شلوار جین و تی شرت های تنگ به تن می كند.او هر روز صبح به جای غذا دادن به حیوانات جلوی آینه به موهای خود ژل می زند.
موهای حسنك دیگر مثل پشم گوسفند نیست چون او به موهای خود گلت می زند.
دیروز كه حسنك با كبری چت می كرد .كبری گفت تصمیم بزرگی گرفته است.كبری تصمیم داشت حسنك را رها كند و دیگر با او چت نكند چون او با پتروس چت می كرد.
پتروس همیشه پای كامپیوترش نشسته بود و چت می كرد.پتروس دید كه سد سوراخ شده اما انگشت او درد می كرد چون زیاد چت كرده بود.او نمی دانست كه سد تا چند لحظه ی دیگر می شكند.پتروس در حال چت كردن غرق شد.
برای مراسم دفن او كبری تصمیم گرفت با قطار به آن سرزمین برود اما كوه روی ریل ریزش كرده بود.

ریزعلی دید كه كوه ریزش كرده اما حوصله نداشت .ریزعلی سردش بود و دلش نمی خواست لباسش را در آورد. ریزعلی چراغ قوه داشت اما حوصله درد سر نداشت. قطار به سنگ ها برخورد كرد و منفجر شد .كبری و مسافران قطار مردند.
اما ریزعلی بدون توجه به خانه رفت.خانه مثل همیشه سوت و كور بود.
الان چند سالی است كه كوكب خانم همسر ریزعلی مهمان ناخوانده ندارد او حتی مهمان خوانده هم ندارد.او حوصله ی مهمان ندارد.او پول ندارد تا شكم مهمان ها را سیر كند.

او در خانه تخم مرغ و پنیر دارد اما گوشت ندارد.
او كلاس بالایی دارد او فامیل های پولدار دارد.
او آخرین بار كه گوشت قرمز خرید چوپان دروغگو به او گوشت خر فروخت .اما او از چوپان دروغگو گله ندارد چون دنیای ما خیلی چوپان دروغگو دارد به همین دلیل است كه دیكر در كتاب های دبستان آن داستان های قشنگ وجود ندارد
.



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 14:31 ::  نويسنده : m

عجب انعطافي داره!!!



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 14:12 ::  نويسنده : m

 

 

 



 

 



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 13:36 ::  نويسنده : m

 

 

 

 

((ورود آقايان ممنوع))فيلمي است كه به كارگرداني رامبد جوان طي ماه اخير در سينماهاي كشور اكران و با استقبال خوبي هم مواجه شد،فيلمي كه در جشنواره فجر سال گذشته ،((ويشكا آسايش ))به خاطر بازي در آن سيمرغ بلورين جشنواره را به دست آورد. علي سرتيپي تهيه كننده فيلم خبر مي دهد كه قرار است همان تيم فيلمنامه نويس قبلي قسمت دوم اين فيلم را هم بنويسند. سهراب و پيمان قاسم خاني هم اكنون در حال نگارش فيلمنامه هستند و به دليل وسواس زيادشان كمي اين مرحله طولاني شده است.

وي اشاره كرد بازيگران اين فيلم هم همان بازيگران قبلي هستند و بازيگران اصلي تغييري نخواهند كرد اما با توجه به فيلمنامه احتمالا باز هم از بازيگران ديگري براي اين پروژه استفاده كرد ...گفتني است رضا عطاران و ويشكا آسايش نقش هاي اصلي اين فيلم را بر عهده دارند.

 

 



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 13:33 ::  نويسنده : m

 

 

 

 

گوهر خانم در ماهي خانم

بيژن بيرنگ كه اين روزها بفرماييد شام او خبر ساز شده است بي سرو صدا در حال ساخت سريال جديدش با عنوان ماهي خانم به تهيه كنندگي مهران رسام است.اين سريال داستان يك مادر و فرزند در دوران جنگ است كه در سكوت خبري 7-8ماه پيش كليد خورده است و گوهر خيرانديش نقش اصلي آن يعني ماهي خانم را ايفا مي كند. در كنار وي لاله اسكندري ،سياوش خيرابي و صادق هاتفي ايفاگر نقش هاي اصلي هستند.اين مجموعه 17 قسمتي كه براي پخش از شبكه دوم تصويربرداري مي شود به احتمال زياد پاييز امسال روي آنتن خواهد رفت.

 



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:سينمايي ورود آقايان ممنوع, :: 13:22 ::  نويسنده : m

همه بازیگران فیلم «‌ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان!! (+عکس)

بهاره رهنما
یک معلم ادبیات که یک جورهایی با چهار دانش آموز شر مدرسه همدستی می‌کند. در واقع بین بچه‌ها و خانم معلم ادبیات یک راز بزرگ وجود دارد.

 

پگاه آهنگرانی



ادامه مطلب ...


 

ادامه را هم ببينيد



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:سقوط یک فرشته(گالری عکس), :: 10:54 ::  نويسنده : m

حتما ادامه عكس ها رو هم ببينيد.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 44638
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت