دنيا
درهم و برهم
 
 
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 12:33 ::  نويسنده : m

ایرج قادری بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران پس از یک دوره طولانی جدال با سرطان برای همیشه چشم‌هایش را به روی زندگی بست.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 12:30 ::  نويسنده : m

فیلم سینمایی "شبکه" ساخته مرحوم ایرج قادری از 27 اردیبهشت ماه اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم که پخش آن برعهده هدایت فیلم است از روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی قدس به روی پرده می رود.

"شبکه" درباره انتشار فیلم‌های خصوصی افراد است و اتفاقاتی پیرامون این موضوع را به تصویر می‌‌کشد. فیلمنامه "شبکه" را عبدالرضا منجزی نوشته است.

نیما شاهرخشاهی، ماه‌چهره خلیلی، امیرعلی رنجبر، افسانه پاکرو، اکبر عبدی، ایرج قادری، سیروس گرجستانی، مجید مشیری، الیزابت امینی، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی و عباس امیری بازیگران "شبکه" هستند.

عوامل تولید "شبکه" با نام قبلی "مصادره" عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرج حیدری، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: نوید فرح‌‌مرزی، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سوسن دین‌محمد، تهیه‌کننده: حبیب اسماعیلی

برگرفته از مهر نيوز



چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 12:20 ::  نويسنده : m

جشن شب بازیگر خانه تئاتر شنبه شب(16 ارديبهشت91) با حضور جمعی از هنرمندان در محل سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.



شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:خواص مواد, :: 9:18 ::  نويسنده : m

جام جم آنلاين: يك متخصص تغذيه گفت: آنتي‌اكسيدان‌هايي كه در بادام زميني وجود دارد موجب كاهش موادي در بدن مي‌شود كه از بروز سرطان‌ها و بيماري‌هاي قلبي ـ عروقي جلوگيري مي‌كند. 

مرتضي صفوي در گفتگو با فارس افزود: بادام زميني جزو گياهاني محسوب مي‌شود كه در دسته مغزها قرار نمي‌گيرد. بادام زميني داراي چربي بالايي است و 80 درصد كالري آن از چربي تأمين مي‌شود. اين متخصص تغذيه اضافه كرد: بسياري از مغزها منبع خوب تيامين، نياسين، فسفر، روي و فولاد هستند و برخي از آنها منبع عالي سلنيوم، مس، منيزيم، منگنز، ويتامين E هستند. 

صفوي گفت: مغزها غني از تركيبات گياهي متفاوتي هستند مانند فلاونوئيد كه در همه مغزها يافت مي‌شود. 

صفوي گفت: همه تصور مي‌كنند كه بادام زميني جزو مغزهاست ولي يك نوع بنشن است و در گروه نخود و لوبيا قرار مي‌گيرد. مغزها چون از گياه توليد مي‌شوند به طور طبيعي فاقد كلسترول هستند. وي گفت: آنتي‌اكسيدان‌هايي در اين مغزها وجود دارد كه موجب كاهش تشكيل موادي در بدن مي‌شود كه به كاهش سرطان و بيماري‌هاي قلبي - عروقي كمك مي‌كند. اين متخصص تغذيه افزود: مغزها در گياهان اندازه كوچكي دارند ولي بهترين منبع پروتئين هستند و در اغلب موارد بيشتر از 75 درصد انرژي آنها از چربي تأمين مي‌شود.



درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 44711
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت