دنيا
درهم و برهم
 
 
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:فناوري اطلاعات, :: 20:48 ::  نويسنده : m

مهندسی فناوری اطلاعات

IT   يا فناوری اطلاعات یک مولفه حیاتی زندگی مدرن است که با ماهیتی ميان رشته ای یکی از مهمترین حوزه های فناوری نوین را تشکیل می دهد. امروزه در جوامع پیشرفته، فناوری اطلاعات شاهرگ بیشتر سازمان ها و مراکز تجاری محسوب می شود و در ارتباطات مورد نیاز یک جامعه ی مدرن نقش اساسی دارد. این رشته از نظر عملیاتی یک رشته میان رشته ای بین کامپیوتر، صنایع و برق است. بحث های مدیریت اطلاعات و فرآیند های آن از سلسله  بحث های رشته صنایع و رشته برق است و بخصوص گرایش مخابرات، انتقالات مرتبط با اطلاعات و داده ها را برعهده دارد.

 

IT   را می توان استفاده بهینه از اطلاعات برای کاربردهای مختلف دانست؛ یعنی متخصص این رشته باید بتواند اطلاعات را جمع آوری، دسته بندی و پردازش کرده و به موقع از آنها استفاده نماید. از همین رو کارشناس این رشته باید مبانی کامپیوتر را بلد باشد؛ به عبارت دیگر هسته اصلی این رشته همان هسته اصلی مهندسی کامپیوتر است.

 

هدف از ایجاد این رشته در آزمون کارشناسی ارشد تربیت متخصصانی است که در زمینه ی مطالعه، طراحی، ساخت و راه اندازی  و نگهداری سیستم   های سخت افزاری و نرم افزاری جمع آوری، سازمان دهی، طبقه بندی، استفاده  و انتقال اطلاعات تبحر لازم را داشته باشند.

 

 

عناوین درسی مورد سوال در این رشته به این شرح است1. زبان تخصصي2.دروس مشترك (ساختمانهاي گسسته,ساختمانهاي داده ها,طراحي الگوريتم, مهندسي نرم‌افزار, شبكه‌ها ي كامپيوتري)3.اصول و مباني مديريت4.اصول طرا حي پايگاه‌ داده‌ها5.هوش مصنوعي6.سيستمهاي عامل7.معماري كامپيوتر. ضرایب دروس در گرایش های مختلف نیز به این صورت است: 1.تجارت الكترونيكي، سيستمهاي چندرسانه‌اي و مهندسي فناوري اطلاعات(1, 2, 1, 1, 1, 1, 0)،2- مديريت سيستمهاي اطلاعاتي(1, 2, 2, 1, 1, 1, 0) و 3- امنيت اطلاعات و شبكه‌هاي كامپيوتري(1,‌ 2, 0, 1, 1, 1, 1).

 

همانطور که ملاحظه می کنید اکثر دروس امتحانی این رشته در آزمون کامپیوتر نیز وجود دارند لذا درصد زیادی از داوطلبان رشته کامپیوتر در آزمون این رشته هم شرکت می کنند، دانشجویان و دانش آموختگان رشته صنایع نیز از داوطلبان اصلی این رشته هستند. علاوه بر این با توجه به جذابیت، زیبایی و کاربرد این رشته داوطلبان زیادی نیز از سایر رشته ها در آزمون این رشته شرکت می کنند.

 

 فرصت های شغلی فراوانی نیز برای دانش آموختگان این رشته مهیاست.

 

 

 

 

 



پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 18:41 ::  نويسنده : m

اين هم يه دسته گل زيبا واسه ي شما دوستان عزيز



چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:فناوري اطلاعات, :: 14:0 ::  نويسنده : m
 
مدیر ارشد ایرانی شرکت مایکروسافت در بخش تولیدات و تیم توسعه موتور جستجوی بینگ پس از هفت و نیم سال فعالیت این شرکت را ترک کرده و به گوگل پیوست.
به گزارش خبرگزاری مهر، ساناز اهری جوانترین مدیر تولید شرکت مایکروسافت پس از هفت سال و نیم فعالیت در این شرکت، مایکروسافت را رها کرده و به شرکت رقیب یعنی گوگل ملحق شد.
آخرین مسئولیت او در مایکروسافت مدیریت برنامه های موتور جستجوی بینگ بوده و زیر نظر "برایان مک دنالد" معاون مدیریت موتور جستجوی بینگ فعالیت می کرده است.
وی پس از ترک مایکروسافت و پیوستن به گوگل وظیفه مدیریت تبلیغات محصولات گوگل را در سیاتل و شمال غرب اقیانوس آرام را به عهده گرفته است.
بر اساس گزارش تک کرانچ، اهری در زمان مسئولیت خود در مایکروسافت، یکی از تاثیرگذارترین افراد در بالا بردن کیفیت و پیشرفت جستجو در این شرکت به شمار می رفت. وی همچنین یکی از ارشد ترین اعضای تیم تولید در دوره توسعه و راه اندازی موتور جستجوی بینگ بوده است.


چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 13:56 ::  نويسنده : m

دوست واقعي كه ميگن يعني اين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:گالري عكس بازيگران , :: 12:30 ::  نويسنده : m

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 



پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 18:41 ::  نويسنده : m

«علی صادقی» با ایفای نقشی متفاوت در «آدم آهنی» به‌كارگردانی رحیم بهبودی‌فر جلوی دوربین این فیلم رفت.
 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری «آدم آهنی» اواخر هفته گذشته (چهارشنبه 16 شهریورماه) در لوكیشن خیابان گلابدره منطقه دربند كلید خورد وگروه تا اواسط هفته جاری در این محل مستقر خواهند بود.
بنا بر این گزارش، این فیلم در ژانر كودك و با فضایی تخیلی و كمدی تولید می‌شود و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای وسیع و خاصی در آن بهره گرفته می‌شود و با هدف آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای و آگاه‌سازی درباره عواقب این گونه سرگرمی‌ها تولید می‌شود .

 
 
 

 


ادامه مطلب ...


پوریا پورسرخ، دانیال عبادی، میلاد کیمرام و مهدی ماهانی از جمله هنرمندانی بودند که برای کنسرت احسان حق‌شناس به اریکه ایرانیان رفتند.
احسان حق شناس خواننده آلبوم «تیک تیک» ۱۰ شهریوماه برای اولین بار در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت. به نقل از موسیقی ما این کنسرت با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

حق‌شناس در این کنسرت ۱۴ قطعه را برای حضار اجرا کرد که از آن جمله می‌توان به «تیک تیک»، «احساس تو»، «هوا گرمه (دوبار)»، «ای وای قلبم» (دوبار) ، «تا دریا»، «منو ببخش»، «تقدیر» و …اشاره کرد.

نوازندگان گروه عبارت بودند از احسان شفیعی (پرکاشن)، امین آرمین (فلوت)، میلاد فاضلی (کیبورد)، رامین مظاهری (گیتار اسپانیش)، آرمین شریف پور (درامز)، سعید حسن زاده (سرپرست گروه و گیتار بیس) و شروین موسی( گیتار الکتریک).
دانیال عبادی که سابقه بازی در آثاری همچون «غیر منتظره» و «یکی از ما دو نفر» را دارد، از جمله میهمانان این کنسرت بود.

حضور پوریا پورسرخ و میلاد کی‌مرام در کنسرت حق شناس از جمله حاشیه‌های مربوط به این کنسرت بود.

سیاوش خیرابی دیگر بازیگری بود که در این کنسرت حاضر شده بود.



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:دکوراسیون منزل, :: 11:53 ::  نويسنده : m

 

 5 نکته درباره ي دکوراسيون يک خانه

 

1 ـ در اين تصوير ، مبلمان استيل که به رنگ چوب روشن است ، براي فضاي سالن پذيرايي در نظر گرفته شده و در فضاي مجاور براي ايجاد فضايي صميمي و روستيک دو صندلي به سبک تونه ( ميشل تونه نجار فرانسوي اوايل قرن 19 است ، او از چوب خميده در ساخت کاناپه و صندلي استفاده مي کرد ) که از چوب خميده بامبو ساخته شده اند ، قرار گرفته است .
2 ـ پرده هايي که در اين خانه به کار رفته است ، از ترکيب دو مدل پارچه استفاده شده که به ترتيب ، ظرافت بافت آنها کمتر مي شود . پرده قسمت زيرين که يک سره کار شده است ، قابليت بسته و يا باز بودن را دارد .
3 ـ والان هاي پرده به صورت بادکنکي دکور شده اند و از همان جنس پرده تافته طرح دار هستند . حرير نازک به رنگ روشن به دليل استفاده از منبع نور طبيعي روز و همچنين هماهنگي رنگ آن با رنگ زمينه خانه و تافته قهوه اي رنگ به دليل ايجاد تضاد رنگي بين پرده ها و نمايان شدن بيشتر دکور پرده ها و همچنين هماهنگي آن با رنگ هاي تيره اي که در خانه به کار رفته است ، انتخاب شده است .
4 ـ همان طور که در اين تصوير مي بينيد استفاده از زرافه چوبي بلند که کار دست و ساخت تايلند است و در پشت صندلي هاي تونه قرار گرفته است ، تاکيدي بر فضاي راحت و روستيک اين قسمت از خانه دارد . همچنين هماهنگي رنگ مجسمه ، صندلي ها ، پرده و قاب عکس روي ديوار باعث پديدار شدن فضايي آرام ، زيبا و بدون هيچ پرش بصري شده است .
5 ـ استفاده از شياري متقارن در دو طرف شومينه ، فضايي منظم را خلق کرده است . با استفاده از وسايل جفت مي توانيد اتاق هايي با نظم و تقارن چشم نوازي به دست آوريد .
منبع: روزنامه سلامت - شماره 225
 



پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:گالري عكس بازيگران , :: 12:12 ::  نويسنده : m

امروز چند تا عكس از بازيگران در جشن دنياي تصوير كه در مردادماه برگزار شده براتون گذاشتم،اگه از عكس ها خوشتون اومد حتما برام نظر بذاريد.

کتایون ریاحی,بهنوش طباطبایی,لاله اسکندری

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 02 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

نسرین مقانلو و همسرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 06 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید حامد بهداد

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 07 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید رضا رویگری

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 08 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید شیلا خداداد

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 10 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

بازیگران قهوه تلخ

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 13 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

حسام نواب صفوی و مهناز افشار

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 14 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

جدیدترین عکس پرستو صالحی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 17 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مارال فرجاد,مونا فرجاد

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 20 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مریلا زارعی,پندار اکبری,عبدالرضا اکبری

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 26 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

جواد عزتی و همسرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 29 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

نرگس محمدي و مادرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 30 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 36 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

شیلا خداداد و همسرش

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 37 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس جدید رویا نونهالی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 44 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

عکس حسام نواب صفوی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 47 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

مصطفی زمانی

Jashn%20Honarmandan AriaPix.Net 54 عکسهای دوازدهمین جشن دنیای تصویر

 

 



یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:عکس های جالب و زیبا, :: 12:17 ::  نويسنده : m

عکس های منتخب روز 7 شهریور www.TAFRIHI.com



درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 44632
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت